Filozofija škole jezika

To što naša škola nosi ime čuvenog francuskog pisca avanturističkih romana začetnika naučne fantastike nije slučajno. U njemu se krije naš odnos prema učenju uopšte, ali i prema učenju stranog jezika.

Smatramo da učenje stranog jezika predstavlja, pre svega, kulturno jezičku istraživačku avanturu.  A to za nas znači da se jezik uči slušajući,  isprobavajući ga, igrajući se rečima, pričajući sa izvornim govornicima, pevajući, glumeći, crtajući.  Iz tog razloga naša škola jezika u svom radu insistira da uključuje sve vidove učenja i omogući svojim polaznicima da koriste sve vidove inteligencije kako bi što brže napredovali.  Nikako ne zaboravljamo značaj pripremanja za polaganje DELF sertifikata naših polaznika, koje pripremamo i motivišemo za polaganje. Vodimo računa da se cela grupa priprema zajedno, da se zajedno prezentuju na ispitu i zajedno uživaju u dobijenim rezultatima položenih ispita.

Prisustvo izvornih govornika je od ključnog značaja za napredovanje i ponosni smo na to da naši polaznici imaju  priliku da sa njima redovno komuniciraju u toku svakog časa. 

Pozorišne predstave, učešće na festivalima pozorišta na francuskom jeziku kod nas ali i u inostranstvu, dopisivanje sa decom čiji je francuski jezik maternji ili ga uče kao mi, kreativne radionice, omladinske razmene sa frankofonim zemljama, sve su to prilike u kojima naši polaznici mogu da vežbaju naučeno. 

Pored ovih aktivnosti trudimo se da u toku časova koristimo igru kao jedan od elemenata za lako savlađivanje gradiva, bila to gramatika ili vokabular, ali ne izbegavamo situacije u kojima naši polaznici prosto samo uživaju u igri kako bi se osećali srećno u procesu učenja. 

Polazna tačka za nas je individualizovan pristup našim polaznicima pa uvek pored udžbenika koje koristimo uključujemo i druge dodatne materijale jer pokušavamao da prilagodimo ono što radimo  potrebama naših polaznika.