Ime čuvenog francuskog pisca avanturističkih romana Žila Verna….
Aktivnosti u ovoj oblasti usmerene su na razvijanje dečjih sposobnosti za nesputanu i pravilnu komunikaciju; na razvoj i bogaćenje dečjeg rečnika i usvajanje gramatički pravilnog govora,jasno izražavanje toka svojih misli i potreba, imenovanja svojih i tudjih emocija,prezentaciju određenih tema i oblasiti za razmevanje i razvijanje književnog jezika; bogaćenje literalnog govora, sposobnost prepričavanja, na izražajno pričanje, odnosno recitovanje, zatim i na dečije jezičke igre – podstaknute određenim književnim predloškom, kao što su: stihovi za nastavljanje („Hajde ptico budi drug daj…“), nonsens („Gnjavator“ – Z. Balog), „kad bi“ situacije („Kad bi“ – J.J.Zmaj), nedovršene priče, priče u slikama i slično.
Želite da pročitate neku od naših maštovitih jezičkih kreacija? Samo izvolite:
Jezičke kreacije nastale u toku aktivnosti razvoja govora
Jezičke kreacije nastale u toku aktivnosti razvoja govora
Naša direktorka je autor seminara „Pričam ti priču“ za upotrebu bajke u radu sa decom predškolskog uzrasta, njenom značaju i dubokoj potrebi dece da slušaju a kasnije i sami pričaju bajke. To je jedan od značajnih programa koji se koriste u našoj ustanovi.
Deca se u vrtiću upoznaju i sa manje zastupljenim književnim formama, kao sto su zagonetke , brzalice, brojalice, razbrajalice i sl. Kod dece se razvijaju i sposobnosti za dramsko i scensko predstavljanje odgovarajućih književnih tekstova.
Nikako ne zaboravljamo ni formu – vic, koju deca obožavaju.
Tokom svih usmerenih aktivnosti kod mališana se postepeno razvija interesovanje za knjigu i ljubav prema lepom govoru i pisanoj reči.
Želite da pogledate neku od naših dramatizacija? Samo izvolite:
dramski tekst
Dusana Radovića
dramatizacija romana L. Frenka Bauma