Ime čuvenog francuskog pisca avanturističkih romana Žila Verna….
Pravopis i gramatiku, u ovom uzrastu, naravno, učimo kroz igru, na deci zanimljiv način. Vodimo računa da dodatni materijal kreiramo prema potrebama određene grupe i načina na koji deca u toj grupi uče. Deca čitaju sa nama časopise uz pomoć rečnika koji sada najčešće postoje u vidu aplikacija na mobilnim telefonima pa i to učimo da koristimo. Shvatamo da naši učenici predstavljaju generaciju koja sa modernim tehnologijama živi ali da je na nama da ih obučimo kako da pametno koriste odredjene aplikacije.
Trudimo se takođe, da pravimo igre i postavljamo ih na internet kako bi deca mogla da ih koriste od kuće. Naše školske grupe su vec nekoliko godina uspešno učestvovale na festivalima namenjenim dramskom stvaralaštvu dece u Novom Sadu i u Francuskoj.
Takođe su učestvovale u razmenama sa školama u Francuskoj gde su deca slala i primala pisma, fotografije, predstavljala svoj grad, skajpovala, pravila recepte itd.
Pored najsavremenijih audio-vizuelnih sredstava i francuskih metoda koje koristimo u našem radu sa decom školskog uzrasta uz koje deca sa zadovoljstvom i velikom brzinom savlađuju gradivo, u bogaćenju dečjeg rečnika koristimo i kreativne radionice gde oni kuvaju, prave muzičke instrumente, glume, prave lutkarsko pozorište, igraju se pantomime i u svim tim situacijama upotrebljavaju različite rečenične konsrukcije, fraze i izraze francuskog jezika.
Naravno i oni imaju redovno, svakog časa, priliku da vežbaju francuski jezik sa izvornim govornicima.